John Harmsen har 19 års erfaring som foredragsholder og formår at formidle sine budskaber både seriøst og humoristisk. Mød ham til et foredrag om samarbejde og kommunikation eller til hans kundeservicekursus.
John Harmsen tilbyder foredrag om samarbejde og kommunikation, hvor I kan komme til bunds i de ting, der ikke fungerer på netop jeres arbejdsplads. På en succesfuld arbejdsplads, hvor kerneopgaverne bliver løst, og der skabes resultater, er der god kommunikation og et godt samarbejde. Mange arbejdspladser er præget af, at samarbejdet ikke fungerer, enten i de enkelte teams eller på tværs af teams. Få godt råd og værktøjer til at komme uden om en ”Dem-og-Os-kultur” og undgå klikedannelse. I foredraget om samarbejde og kommunikation er der stor fokus på vigtigheden i at have respekt for hinandens arbejdsopgaver med henblik på at opbygge et solidt samarbejde og skabe en sund arbejdskultur med masser af arbejdsglæde. Til samarbejde- og kommunikationsforedraget hjælpes I med at skabe en ”Alle-for-en-kultur,” hvor der hersker en sund omgangstone og respektfuld kommunikation. Det hele serveres på en humoristisk måde, hvor der er plads til grin. Foredraget om samarbejde og kommunikation hjælper jer med at lære hinandens forskelligheder og forskellige tilgange til arbejdsopgaverne at kende, således at det er den gode teamånd, der dominerer jeres arbejdsplads. Foredraget om samarbejde og kommunikation kan bookes på www.johnharmsen.dk og kan både afholdes fysisk og online.
God kundeservice gør ikke kun jeres kunder eller borgere glade, og det smitter også af på arbejdsglæden og skaber god stemning. John Harmsen tilbyder et lærerigt kundeservicekursus, hvor I får tips og tricks til at levere ”Verdens Bedste Kundeservice.” Lyder det for godt til at være sandt? Det er det ikke. Kundeservicekurset giver jer inspiration til, hvordan I let optimerer jeres service og skaber tilfredshed over hele linjen. På kundeservicekurset får I udvidet viden om, hvad en typisk kunde vægter højst, når det kommer til at vurdere jeres kundeservice. I får på kundeservicekurset også inspiration til at øge motivationen og skabe den helt rigtige indstilling hos de medarbejdere, der arbejder i serviceafdelingen. Samlet set tager det oftere kortere tid at give en kunde en god service første gang – dermed er der også tid til god kundeservice, når der er rygende travlt på arbejdspladsen. Besøg johnharmsen.dk for at læse mere og booke jeres næste kundeservicekursus.